Gesprek met Eelco
Hoe is Digital Growth Agency gestart?
"Ik ben 5 jaar Head of Digital bij NLE geweest. In die tijd hebben we een digitaal team van de grond af opgebouwd. Na 5 jaar wilde ik graag gaan ondernemen en ben na de overname van NLE gestart. Ik adviseerde bedrijven hoe zij zelf een team op konden bouwen.
Hoewel veel directeuren heftig mee knikte bij het advies, kwam er toch vaak weinig van terecht. Ondertussen had ik nog steeds warm contact met mijn Development en Design partner vanuit NLE: Groowup. Zij hadden de uitdaging om dat het succesvol opleveren van een nieuwe brand of website, er vaak te weinig mee gebeurde. In ieder geval niet voldoende.
We hebben besloten de handen ineen te slaan, en te starten met 1 klant. Niet als development-partner, design-partner of online-marketing-partner, maar als digitaal team waar alles in zit. Dit werkte zo succesvol, zowel voor de klant als voor ons, dat snel meer organisaties volgden.
Uiteindelijk hebben we een bedrijf opgericht met de naam Digital Growth Agency. Het zegt precies wat we doen. We zorgen voor digitale groei en hebben daarvoor alles zelf in huis."
Waarom ben je Digital Growth Agency gestart?
"In de 5 jaar bij NLE met een zelf opgebouwd digitaal team heb ik gemerkt wat de kracht is van een hecht en goed samenwerkend team. Ik zag, en zie nog steeds, zo veel organisaties om me heen die struggelen met deze vraag.
De blijdschap bij klanten wanneer we het wel werkend krijgen is super leuk om te zien. Maar het mooiste is om ons eigen team ook te zien groeien."
Wat zou Digital Growth Agency in jouw ogen moeten zijn?
"Ik vind dat Digital Growth Agency de plek moet zijn waar je als ambitieuze developer, designer of online marketeer wil werken.
We zijn een organisatie waar je in een paar maanden tijd vaak veel meer leert dan in jaren daarvoor. Ons bedrijf groeit, dus ook de uitdagingen veranderen en worden groter. Ook dit zorgt voor een super snelle leercurve.
Maar, bovenal, vind ik dat Digital Growth Agency een organisatie, een team zou moeten zijn waar je met plezier naartoe gaat. Waar wordt gelachen, gepresteerd en gevierd."
Hoe wil je dat het is om te werken bij Digital Growth Agency?
"Als je bij ons werkt zou ik heel graag willen dat je er thuis vol enthousiasme over kan en wil vertellen. Over de toffe opdrachten die je krijgt, de dingen die je leert, de mensen waar je mee samenwerkt en de groei die het team/het bedrijf doormaakt."
Wat vind je zelf het leukste om te doen?
"Ik duik zelf erg graag de data in. Om uit en dataset oplossingen te halen vind ik het allerleukst om te doen. Überhaupt moeilijke problemen oplossen doe ik graag. Of er nu iets is wat niet loopt, of dat er niets is en dat het nog opgezet moet worden."
Waarom zou je mensen adviseren bij Digital Growth Agency te solliciteren?
Ik denk dat de ultieme job is om samen met een divers, hecht team elke dag te groeien. Jouw persoonlijke groei. Het leren van andere inzichten. Het leren van ervaren collega`s. En bovenal het plezier wat we erbij hebben. Daar moet je onderdeel van willen zijn."
Meer lezen over werken bij ons?
Op onze Werken bij pagina lees je alles over hoe het is om te werken bij Digital Growth Agency. Je vindt er natuurlijk ook onze vacatures.
Werken bijOntmoet ons team
Eelco (Oprichter)
"Dit is de plek waar je als ambitieuze developer, designer of online marketeer wil werken."
Ik vind dat Digital Growth Agency de plek moet zijn waar je als ambitieuze developer, designer of online marketeer wil werken. We zijn een organisatie waar je in een paar maanden tijd vaak veel meer leert dan in jaren daarvoor.
Lees meerMichelle (Data Marketeer)
''Ik vind het super om elke keer weer opnieuw in een opdracht te duiken.''
Ik had gevoel dat mijn groei stagneerde en zocht meer uitdaging. Bij Digital Growth Agency is er ruimte voor die groei en door de diversiteit aan opdrachten en klanten zit het met die uitdaging ook wel goed.
Lees meerErik (Allround Online Marketeer)
Digital Growth Agency is een plek waar je de kans krijgt om te groeien als professional en als persoon.
''Het analyseren van data en vanuit daar verder werken om een klant verder te laten groeien. Dat geeft voor mij de kick.''
Lees meerJesper (Creative Marketeer)
De dagen gaan enorm snel en iedere dag brengt nieuwe uitdagingen met zich mee.
''Het tofste is om te werken met collega’s die het maximale uit een campagne, strategie of opdracht willen halen zodat we de klant blij kunnen maken.''
Lees meerRobin (Visual Designer)
"DGA is de plek waar ik een duidelijke visie op mijn doelen heb gekregen"
Ik ben bij DGA begonnen vanwege drie dingen: de diversiteit aan projecten, autonomie in mijn rol als designer en onderlinge collegialiteit. Met de ruime diversiteit aan projecten hier kan ik echt mijn creativiteit en passie kwijt, of het nu gaat om UI/UX, branding of creative design.
Julia (Tech Marketeer)
Elke case is anders en juist het vinden van de juiste marketing oplossing is erg leuk.
''Bij DGA heb je veel ervaren collega's die aan verschillende aspecten van de (online) customer journey werken waardoor ik overal wat van meekrijg. Daarnaast vind ik een goede teamspirit belangrijk en ik merkte al bij het eerste gesprek dat dat goed zat.''
Lees meerLianne (People & Operations Manager)
"Werken in een ambitieuze organisatie vraagt om constante zelfontwikkeling, dat vind ik het allerleukste."
De cultuur is competitief in groepsverband. We willen de beste resultaten halen en onszelf iedere dag beter maken, maar alles wel als hecht team. Van het team leer je, met het team ga je uitdagingen aan en met elkaar vier je de successen.
Eliza (Creative Marketeer)
Elke klant is uniek, maar met fijne collega's en creativiteit kunnen we elke uitdaging aan!
"DGA is een fullservice agency, dit betekent dat je nauw samenwerkt met je collega's. Ik vind het fijn dat de lijnen kort zijn, met bijvoorbeeld development of design. Ook heb ik al veel geleerd van mijn collega's die zich bezighouden met data en technologie!
Lotte (Creative Frontend Developer)
Digital Growth Agency: waar mijn passie en werk een perfecte match zijn
"Het transformeren van interactieve ontwerpen in inspirerende en gebruiksvriendelijke ervaringen die een glimlach op het gezicht van de gebruiker toveren, is waar ik veel energie van krijg"
Lennart (Creative Marketeer)
‘’Ik ben hier creatief in de breedste zin van het woord!’’
De constante afwisseling, het hoge tempo en de combinatie van strategie & creativiteit maken het spannend. Bij DGA heb ik de kans om het maximale uit mezelf te halen, dat ervaar ik echt zo.
Daarbij is de manier van samenwerken en communiceren nuchter en no-nonsense - heel relaxed, je weet waar je aan toe bent!