SOS Services

Breek nieuwe markten open met een nieuwe propositie

Een nieuwe markt openbreken met 
SOS International

Foto van een SOS services collega

SOS Services

Nieuwe markt, nieuwe merknaam

Het traject begon met grondig vooronderzoek. Door marktanalyses en strategische branding-sessies legden we de basis voor een sterke positionering. Hierbij was één vraag cruciaal: houden we vast aan de bestaande naam SOS International of kiezen we voor een nieuwe merknaam? Ons advies: een frisse merknaam. Hier vertellen we je waarom we kozen voor 'SOS Services'.

Marco Vianen | Managing Director SOS International

“Met de hulp van Digital Growth Agency hebben we succesvol voet aan de grond gekregen binnen meerdere markten. Als groot compliment zie ik dat het succes van SOS Services een inspirerend effect gehad heeft binnen de hele CED Group.”

Moodboard van SOS services

Fullservice aanpak

Met de nieuwe merknaam als startpunt, werkten we aan

  • Branding: Van logo en tone-of-voice tot de volledige visuele identiteit.
  • Contentontwikkeling: Informatieve landingpages en overtuigende whitepapers, gericht op leadgeneratie.
  • Impactvolle LinkedIn-campagnes: Gericht op LinkedIn, ondersteund door advertenties en hoogwaardige campagne-assets.
  • Marketing automation: Slimme e-mailcampagnes en geautomatiseerde opvolging voor maximale conversie.
  • Social media en video: Het opzetten van krachtige contentkanalen en het creëren van video's die de boodschap versterken.

mockup van SOS services borchures
+6 markten, 100% contact automatiseren, 2500 kwalitatieve contacten

Openbreken

Nieuwe proposities en een stroom aan nieuwe contacten

Met de introductie van SOS Services is niet alleen een nieuwe propositie gelanceerd, maar ook de basis gelegd voor verdere groei. Dankzij gerichte campagnes en hoogwaardige content is de merkzichtbaarheid flink vergroot. 
Binnen een jaar heeft SOS Services meerdere grote klanten binnengehaald. Er is een sterke positie in de markt verworven en de naam wordt steeds vaker herkend en genoemd.

Wil jij ook nieuwe markten uitdagen?

Neem contact op, we denken graag met je mee!