Online marketing bureau Breda
Digital Growth Agency. Hét online marketing bureau uit Breda.
Wil jij ook digitaal groeien met ons online marketing bureau uit Breda?
Digital Growth Agency versterkt direct jouw organisatie met bewezen werkwijzen en processen om online groei te realiseren. We vertellen je graag meer over hoe dit voor jou kan werken.
Wie zijn wij?
Wij zijn Digital Growth Agency, hét online marketing bureau in Breda. Kan jouw website wel een opfrisbeurt gebruiken of wil je de mogelijkheden van social media ontdekken? Onze specialisten op het gebied van data, design en techniek staan klaar om jou te helpen online succes te behalen.
Deze bedrijven hebben we helpen groeien met Digitale marketing.
Diensten
Onze aanpak is anders
Wij vinden het belangrijk dat je uiteindelijk zelfstandig voor je eigen digitale succes kan zorgen. Hier komen we door als een hecht, multifunctioneel team samen te werken. Spreekt deze aanpak je aan?
Lees hier meer over onze aanpakWil je gelijk zelf aan de slag? Lees hieronder alvast 6 tips om jouw online marketing een boost te geven.
01. Klant als focus
Dit lijkt misschien een open deur, maar toch zien we dit nog vaak genoeg fout gaan. Zeker bij de navigatie van een site en de content. Als je jezelf verplaatst in de klant zijn veel zaken niet zo logisch als dat ze zijn wanneer je midden in het bedrijf zit. Jij ben dagelijks met jouw bedrijf bezig, jouw klant niet. Zorg dus dat je jouw website en communicatie aanpast op de klant.
02. Eerst het platform, dan de ads
Het is heel verleidelijk om het budget direct in advertenties te stoppen, dit is namelijk een hele directe weg naar resultaat. Toch investeren wij altijd eerst in het platform of de website. Jouw platform bepaalt hoeveel omzet je draait voor iedere euro die je in online marketing steekt. Hoe beter jouw website, hoe meer opbrengst per geïnvesteerde euro. Dit is een lange termijn effect.
03. Vergelijk doorlopend verschillende bezoekersstromen
Met de huidige data kan je veel meer inzicht krijgen dan bij traditionele marketing. Door deze stromen constant met elkaar te vergelijken krijg je een goed beeld van hoe jouw website rendeert voor verschillende bezoekersstromen. Het maakt duidelijk waar de grootste bottlenecks zitten en waar je dus op moet gaan focussen en investeren.
04. Eerst mensen, dan systemen
Mensen moeten systemen bedienen, niet andersom. De aanschaf van systemen wordt soms als zaligmakend verkocht of gezien, maar een systeem op zich zorgt nooit voor succes. Besteed je een uur aan het juiste systeem? Besteed dan 10 uur aan jouw mensen. Het team maakt jou kampioen, een tool kan iedereen aanschaffen.
05. Eerst doelgroep, dan creative
Het vinden van de juiste doelgroep is van enorm belang voor het succes van je digitale verkoop. Je kunt namelijk beter een minder goede advertentie tonen aan de juiste doelgroep dan een perfecte ad aan de verkeerde doelgroep. Het vinden van de juiste doelgroep doe je door veel kleinschalig te experimenteren en te testen van veel verschillende zoektermen en doelgroepen.
06. Zorg voor minimaal 1 kwalitatieve databron
Met een kwalitatieve databron kan je conclusies uit de eerdere kwantitatieve analyses onderbouwen. In veel digitale omgevingen is Google Analytics geïmplementeerd voor de analyse van gebruikers. Dit geeft heel laagdrempelig en overzichtelijk weer wat gebruikers doen. Wij adviseren om altijd minimaal 1 kwalitatieve bron toe te voegen.